پرسشهای متداول
این خدمات بسته به نوع قرارداد منعقد شده به 2 صورت ارائه می گردد:
1- خدمات پس از فروش از راه دور: این نوع خدمات به صورت پشتیبانی آنلاین و تلفنی انجام میگیرد.
2- خدمات پس از فروش به صورت حضوری: این نوع خدمات از طریق اعزام تکنسین متخصص و یا در صورت لزوم اعزام تیم فنی صورت میگیرد.
بله به همراه محصولات دستورالعمل استفاده نیز ارسال میگردد. در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با تیم پشتیبانی ما در تماس باشید و سوالات خود را از آنها بپرسید.
بله چنانچه قطعه مورد نظر از نظر قوانین جمهوری اسلامی ایران مربوط به انتقال تکنولوژی محصول ساخته شده نباشد در فرمت قرارداد جداگانه انجام خواهد شد.
بله آیتم های مربوط به راهنمایی و آموزش نحوه استفاده به صورت رایگان عرضه می شود اما خدمات پس از فروش فنی و مستمر صرفاً در صورت خرید پکیج این خدمات ارائه می گردد.